wtorek, 25 czerwca 2013

Od serca

Znów nadszedł ten czas. Czas, gdy bliska osoba ma swoje święto. Czas, gdy bliskiej osobie chciało by się podarować coś szczególnego, unikalnego i pożytecznego. Coś, co wywoła uśmiech na jej twarzy i zawsze przypomni o darczyńcy. Czas imienin teściowej...
Niełatwo jest zrobić taki prezent osobie w pewnym (mocno dorosłym) wieku. Nawet życzenia 100 lat wydają się sporym nietaktem, zwłaszcza że do setki nawet dekady nie brakuje...
Nie chce ona, aby coś jej specjalnie kupować, gdyż w jej mniemaniu, wszystko co potrzebne do życia już posiada. A zbytkiem może nie zdążyć się nacieszyć... Tak rozmyślając przypomniałam sobie jak rozbłysły jej oczy na widok ubiegłorocznego prezentu. Zapragnęłam to powtórzyć. Wymyśliłam sobie czerwoną serwetkę, najlepiej z motywami serca. Przecież walentynki można cały rok obchodzić, a co :))
Nawet wzór znalazłam, nawet więcej niż 60% zrobiłam, ale... No właśnie, ale wzór okazał się być kiepsko rozpisany. Serwetka zaczęła się układać w koszyczek, więc poszła do sprucia. Tym sposobem, mój początkowy zamysł legł w gruzach, a że czasu zrobiło się mało i ręka ciągle boli, musiałam postawić na coś sprawdzonego. I oto proszę:



W trakcie suszenia



A poniżej z wcześniej zrobioną zieloną serwetką. Widać, jaka czerwona jest wielka:



Serwetka powstała z kordonka MAXI, zużyłam całą szpulę 100g. Szydełko jak zwykle, Daily nr3
Wzór identyczny, jak w zrobionej przeze mnie serwetce zielonej, pochodzi z gazetki Szydełkiem i na drutach nr6/2005

Teraz czerwona serwetka leży teraz na ławie teściowej i cieszy jej oczy, a ja puchnę z dumy.. :))

54 komentarze:

  1. Teściowa będzie zadowolona- serwetka marzenie po prostu śliczna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Teściową zatkało... :))

      Usuń
  2. Mnie też by się oczy śmiały do takiej serwety :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żebyś widziała jej minę ...bezcenne :))

      Usuń
  3. Dumna możesz być z całą pewnością boś piękny prezent stworzyła! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj pewnie, że pękam z dumy, zwłaszcza że ten prezent bardzo ucieszył teściową :))

      Usuń
  4. Przecudna serwetka! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna serwetka! Bardzo delikatnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. i wychodzi jak ważna jest obserwacja
    serwetka piekna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwacja i znajomość drugiej osoby jest w przypadku prezentów bardzo ważna, gdyż bardzo łatwo jest popełnić gafę..

      Usuń
  7. Bardzo piękna i misterna i jaka energetyczna!:))
    A TY Aniu nie puchniuj, tylko zdrowiej:)) Oszczędzaj rękę i smaruj, jeśli to tylko, lub aż...przeciążenie .
    Buziaki,
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) No i łatwo Ci powiedzieć, że nie puchnąć. Jak ja to mam zrobić, skoro przyszedł sezon czereśniowy i teraz to chodzę spuchnięta na maxa :))))) A rękę oszczędzam :))

      Usuń
  8. Bardzo ładna i świetny wzorek.Dużo zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna serweta :-) Rewelacyjny prezent - tym bardziej, że cieszy obdarowaną :-)
    Dużo zdrowia życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serwetka urocza ;)
    Nie ma to jak zadowolona teściowa hihi
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Ktoś mógłby rzec, że punkty zbieram.... ;)))))

      Usuń
  11. Śliczna serwetka. Wspaniały prezent. Pozdrawiam. Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna śliczna serwetka,.... hihi i + u teściowej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) No właśnie, te plusy.... :))))

      Usuń
  13. Takie prezenty ciesza najbardziej:) Piekna serwetke zrobiłas dla swojej teściowej. Pogratulowac takiej synowej:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ta serweta ja też taką chcęęę!!!pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz na maila, coś się wymyśli :))

      Usuń
  15. Świetny prezent dostała teściowa, bdzie się wszystkim chwalić, że to synowa jej zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Jeszcze tego samego dnia poszła do sąsiadki się pochwalić :))

      Usuń
  16. Piękna i energetyczny ma kolorek ta serwetka :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny prezent ofiarowałaś Teściowej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo udany prezent dla Teściowej! Śliczny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest przepiękna. Prezent wykonany przez samego siebie jest dowodem największego uznania dla obdarowywanego

    OdpowiedzUsuń
  20. Sehr schöne Arbeiten auf deinem Blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vielen Dank :)) Deine Worte freuen mich sehr :))

      Usuń