środa, 30 stycznia 2013

Ciuch wielofunkcyjny

W dość ekspresowym tempie, z resztek włóczki użytej w ostatnim swetrzychu, zrobiłam do tego swetrzycha osobny golf:


który może być kominem...


...otulaczem na ramiona....


...topem...


...spódniczką....


...a nawet wielgaśną czapką...


Dane techniczne identyczne, jak w batikowym swetrzychu, z tym że robiłam na okrągło bez zszywania. Zużyłam sporo resztek, z sieczki włóczki, którą przy okazji tego swetra zrobiłam. A żeby było zabawniej, włóczki nawet jeszcze sporo mi zostało. Ale to zostawię "na zaś"

A na drutach ...wreszcie ulęgnięty w ubiegłym roku sweter z kaszmirowej farbowanej włóczki :)) Trzymajcie kciuki :))

56 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, funkcji bez liku:) Bardzo pożyteczna rzecz. I bardzo ładna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, to jest dopiero fachowa robótka, tyle w jednym .
    Bardzo ładne kolory :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Funkcjonalność górą :))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć kolorki były już tak w motku dobrane :))

      Usuń
  4. Uwielbiam kominy! Super kolorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję :))

      Usuń
  5. ładne kolory choć za kominami nie przepadam pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Dla mnie będzie to chyba najczęściej golfoszalik i spódniczka niż komin :))

      Usuń
  6. Śliczne to, praktyczne i twarzowe, świetny pomysł na uzupełnienie sweterka na wypadek mrozów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Zwłaszcza, że w swetrzychu dekolt słuszny... :))

      Usuń
  7. Jakie piękne kolorki! Podoba mi się ta wielofunkcyjność :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Na początku miał być tylko golf, ale gdy zdjęłam z drutów, okazało się, że bez trudu mieszczę się w nim cała i spadło na mnie olśnienie... :))

      Usuń
  8. Świetny komino-otulacz:) i bardzo funkcjonalny :) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten wielo funkcyjny komin, fantastyczne kolory, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki:))A komin super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj trzymaj, już niedługo :)) A za uznanie dziękuję :))

      Usuń
  11. To lubię! Ubranko na miarę aktualnych potrzeb!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba ta włóczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielofunkcyjne cacko:)extra:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo !
    Świetnie wygląda ze sweterkiem, i nie tylko :-) Najbardziej podoba mi się jako top :-) Rewelacyjne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Ten top jest tak długi, że może również jako tunika służyć... :))

      Usuń
  15. Świetny ciuszek :) i na dodatek w ślicznym zestawieniu kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Cokolwiek to znaczy... :))

      Usuń
  17. Resztki ale jakie cudne, wspaniały zestaw

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny pomysl..sliczne kolory...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Un modello davvero versatile!
    Ciao Paola

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo funkcjonalny ciuszek, świetny pomysł... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Sama cieszę się jak głupia, że taki pomysł na resztki wpadł mi do głowy :))

      Usuń
  21. Sukienka byla rewelacyjna a teraz ten komin - sliczny zestaw !!!
    Pozdrawiam, Kasia z http://kasiaknits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Dużo daje taki zestaw kolorów użytej przeze mnie włoczki :))

      Usuń
  22. Kolory świetne i jakie uniwersalne zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Kolory takie były już w motku :))

      Usuń
  23. Pomysł miałas super i jakie ładne kolory dobrałaś:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Choć kolory takie były już w motku, nic sama nie musiałam łączyć, no poza łączeniem kawałków po swetrzychu, aby odwzorować ich ułożenie w motku :))

      Usuń
  24. Witaj!
    Świetnie dobrałaś kolory. Ja też lubię wykorzystywać resztki włóczki właśnie na takie kominy. Dziękuję za wizytę i pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Co do wykorzystania resztek, gdyby była taka potrzeba, wolałabym użyć je w jakimś swetrze, bo odpada problem z chowaniem nitek, ale tym razem potrzeba była inna... :))

      Usuń
  25. Trzymam kciuki, ale i tak wiem, że będzie pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne, a kolorki śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny , cieplutki i ile zastosowań.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) I faktycznie, jego wielofunkcyjność samą mnie zachwyca :))

      Usuń