sobota, 24 marca 2012

PPNDU

czyli Projekt-Prawie-Nie-Do-Ukończenia :((
No i stało się. Zabrakło mi farbowanej włóczki kaszmirowej. Rękawy wyszły zbyt minimalistyczne, dlatego przyszyłam jeden i po wstępnej ocenie stwierdziłam, że drugiego już nie przyszyję. Takiego okropieństwa nosić nie będę i już. Nie cierpię wąskich i przykrótkich rękawów w swetrach. O ile wąskie mogłyby od biedy jeszcze być, to przykrótkie absolutnie nie. Sweter jest do noszenia i ogrzania w chłodniejsze dni. Innej opcji nie uważam...

Oczywiście w odróżnieniu niż na mnie, na czarnej mambie wygląda on jeszcze gorzej, bo ten rękaw tak smętnie wisi
.

Zbliżenie dekoltu...


Dlaczego nazwałam go "...-Prawie-..."? Bo jeszcze szansa istnieje, aby go wykończyć. Oczywiście zanim on mnie wykończy ;) Mam dwie opcje:
1. Zrobić rękawy z dodatkiem włóczki skarpetkowej w zbliżonych odcieniach
2. Spróbować dofarbować kaszmiru.
Zacznę chyba od farbowania. Może uda mi się osiągnąć podobny efekt i coś wykombinować. Straszliwą zbrodnią wydaje mi się łączenie kaszmiru ze zwykłą wełną z jakimiś dodatkami. To byłoby świętokradztwo w najczystszej postaci. Ale jeśli nie uda mi się farbowanie, będę musiała takowe popełnić :((


Na razie całe Ppndu wraz z włóczkami wylądowało w kącie, a ja zajęłam się projektem ściśle wiosennym. Oto mały podgląd...


Tak... zdecydowałam się na druty. Wszelkie inne próby skazane były na niepowodzenie. Nawet jeden motek udało mi się rozdzielić na mniejsze pasma, ale ta bawełna jest tak mocno skręcona, że to głupiego robota. Do lata nie udało by mi się zrobić tego sweterka, a chciałam go na wczoraj. W każdym razie wzór jest, forma jest, teraz wypada tylko robić robić robić :)

5 komentarzy:

  1. Świetny sweterek.Dlaczego nie zdecydujesz się na rękawek do łokcia, z bufką. Szkoda, by kąty upiększał a nie Ciebie.
    Pozdrawiam, Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu bym go wtedy i tak nie nosiła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zgadzam z Marleną - ten sweterek jest przepiękny i kolorystycznie, i wzorkowo. Krótki rękaw do łokcia i niech nie leży w kącie i się nie kurzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda swetereka bo wyglada pieknie...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek ma piękny wzór - szkoda, że zabrakło włóczki.

    OdpowiedzUsuń