czwartek, 24 kwietnia 2014

Skarpetkowiec kolejny

W ubiegłym roku spróbowałam swoich sił w robieniu swetra z resztek skarpetkowych włóczek. Jako że efekt był niesamowity, zapragnęłam znów czegoś w tym stylu, choć tym razem rozpinanego i bez entelaca. Pomysł na sweter narodził się przy okazji wymyślania swetra na wymiankę. Bardzo spodobał mi się zestaw kolorów włóczek przeznaczonych na ten sweter. Jako że wybór padł na szarości, włóczki leżały i czekały na dogodny moment.
Doleżały się:





Tylko nie myślcie, że ręka uległa jakiemuś cudownemu uzdrowieniu i przestała mnie boleć, a ten sweter powstał w błyskawicznym tempie. O nie. Robił się długo, a leżakuje sobie w szafie już ponad miesiąc...

W początkowym zamyśle, kolorowy miał być jedynie karczek, ale postanowiłam więcej zużyć kolorowych końcówek, więc gładkie są jedynie rękawy i sam dół.
Całość robiłam od góry, na okrągło bez zszywania, drutami KP nr3. Zapięcie to zatrzaski.
Na zdjęciu nie wygląda najszczęśliwiej, gdyż nosiłam go zapiętego na jedną zatrzaskę z przodu i niechcący tak go w tym miejscu wyciągnęłam, że biedak stracił formę... Po praniu wróci do swojego kształtu, mam taką nadzieję... :))


25 komentarzy:

  1. Jaki fajny sweterek! Ciekawie kolorki się ułożyły, a gładkie miejsca dodają elegancji, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Udał się sweterek.bardzo ładne kolorki i w ogóle jest śliczny.Pozdrawiam i zyczę aby Cię raczka nie bolała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że zrobiłaś sweter, jest dużo ładniejszy niż ewentualne skarpetki ;)
    Pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź może zabrzmi banalnie, lecz bardzo prawdziwie: skarpetek wełnianych u mnie w domu nikt nie nosi... :)) Dziękuję :))

      Usuń
  4. Szaleństwo włóczek z prostym krojem całkiem fajnie się prezentuje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Ale poczekaj tylko na kolejny sweter... :))

      Usuń
  5. Wygląda bardzo fajnie:) właśnie kończę swój resztkowiec :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno włóczka skarpetkowa świetnie się sprawdza w swetrach, więc nie pozostaje nam nic innego, jak życzyć Ci miłego noszenia. Wzorki ułożyły się bardzo ciekawie, jaka to włóczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Faktycznie świetnie się nosi :)) Włóczka to resztki różności, ale w większości to Regia :))

      Usuń
  7. Bardzo fajny zestaw kolorystyczny , noi jeszcze jak można resztki wykorzystać to już wogóle bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Mam jeszcze sporo takich kawałków, więc to dopiero początek... :))

      Usuń
  8. Fajny sweterek. Fason bardzo praktyczny, i kolory ma takie ładne.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. No, kochana, najpierw cię długo nie było, a teraz dajesz czadu. Boski! Takie lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Ale poczekaj, właśnie się rozkręcam.. :))

      Usuń
  10. Alez fajny sweterek Ci wyszedl i pomyslec, ze to z resztek. Super, podoba mi sie bardzo.
    Pozdrawiam viola

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny sweterek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie go zaprojektowałaś!! Bardzo mi się podoba, a wyciągnięcia nie widać:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń